Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo

YouTube w edukacji. Strategie nadawcze wideoblogerów

Katarzyna Maciejak YouTube w edukacji. Strategie nadawcze ...

15,00 zł

Współczesny teatr i film wobec wyzwań nowych mediów

Bartłomiej Oleszek, Marzenna Wiśniewska Współczesny teatr ...

32,00 zł

W poszukiwaniu polskiej Nowej Fali

Andrzej Gwóźdź, Margarete Wach W poszukiwaniu polskiej ...

15,00 zł

Tygodniki opinii w zmieniającej się rzeczywistości

Tomasz Mielczarek Tygodniki opinii w zmieniającej się ...

12,00 zł

Transpozycje. Muzyka w nowoczesnej literaturze europejskiej

Tomasz Górny Andrzej Hejmej Transpozycje. Muzyka w ...

26,00 zł

Sposoby użycia argumentów

Tomasz Zarębski Sposoby użycia argumentów Kraków 2025 s. ...

32,00 zł

Semantyka komizmu. Język - poznanie - kultura - nowe media

Anna Chudzik Semantyka komizmu. Język - poznanie - kultura ...

46,00 zł

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej. Regulacje, struktura, przemiany

Katarzyna Konarska Rynki medialne wybranych państw Europy ...

12,00 zł

Przekaz digitalny. Z zagadnień semiotyki, semantyki i komunikacji cyfrowej

Ewa Szczęsna Przekaz digitalny. Z zagadnień semiotyki, ...

22,00 zł

Projekt nauki nowej Marshalla McLuhana. Filozoficzne konsekwencje zmian form komunikacji

Bartłomiej Knosala Projekt nauki nowej Marshalla McLuhana. ...

30,00 zł

Pogranicza audiowizualności. Parateksty kina, telewizji i nowych mediów

Andrzej Gwóźdź Pogranicza audiowizualności. Parateksty ...

35,00 zł

O mediach i języku

Walery Pisarek O mediach i języku Kraków ...

30,00 zł

Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto

Marcin Trybulec Media i poznanie. Pojęciowe dylematy ...

19,00 zł

Media i ludzie

Clifford Nass, Byron Reeves Media i ludzie przełożyła ...

32,00 zł
Strona 1 z 2