Producent:
Wybierz producenta

Legitymizacja artystyczna plakatu w PRL 1944–1968

Katarzyna Matul Legitymizacja artystyczna plakatu w PRL ...

64,00 zł

Dlaczego jesteśmy tacy. W stronę semiotyki peerelu

Dlaczego jesteśmy tacy. W stronę semiotyki peerelu

40,00 zł

Od przekonań do teorii subiektywnych w nauce języków obcych

Maciej Smuk Od przekonań do teorii subiektywnych w nauce ...

35,00 zł

Strategie komunikacyjne osób dwujęzycznych. Na przykładzie polszczyzny odziedziczonej w Niemczech

Anna Żurek Strategie komunikacyjne osób dwujęzycznych. Na ...

5,00 zł

Literatura w warszawskiej prasie kulturalnej pogranicza oświecenia i romantyzmu

Tomasz Jędrzejewski Literatura w warszawskiej prasie ...

10,00 zł

Kulturalny barbarzyńca. Fenomenologia radykalna Michela Henryego jako filozofia sztuki życia

Sabina Kruszyńska Kulturalny barbarzyńca. Fenomenologia ...

19,00 zł